4 czerwca 2015

08. Przegląd bloga

Hej, z tej strony izzy. Więc po pierwsze chciałam przeprosić, że przegląd pojawia się dopiero dzisiaj, jednak starałam się ogarnąć wszystko najszybciej, jak tylko mogłam, nie chcę się tłumaczyć i mam nadzieję, że zrozumiecie. Po drugie, dzisiejszy przegląd miał dotyczyć Zwiastunowej Wyspy, jednak w wyniku pomyłki, wzięłam się za Zwiastunownię Double Nik. Nie zdążyłabym już z zrobieniem wszystkiego od nowa, więc Zwiastunowa Wyspa pojawi się w następnym przeglądzie, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Po trzecie, jestem dzisiaj sama, ale tak wyszło.


Jest to jeden z pierwszych zwiastunów dodanych a Zwiastunownię. W pierwszej notce zostało opublikowane kilka prac, więc wybrałam tę, która spodobała mi się najbardziej. Szkoda, że nie do końca utrzymana jest kolorystyka i wydaje mi się, że pomiędzy napisami jest zbyt duży odstęp. Poza tym, muzyka jest świetna, robi swoje i, jak na początek, bardzo mi się podoba.

Podoba mi się, poza tą zmianą muzyki. Wiem, że od VMM nie można oczekiwać zbyt wiele, ale to trochę psuje efekt i wydaje mi się, że lepiej byłoby zostawić do końca tę samą piosnkę.

Zwiastun jest smutny, ale mimo tego mi się podoba. Mogłabym słuchać tej piosenki w kółko i w kółko, a zwiastun jest dobrze zrobiony. 

To już jeden z późniejszych zwiastunów. Bardzo mi się podoba, mimo, że jest robiony z gifów. 

Po tym zwiastunie widać, jak bardzo rozwinęła się Zwiastunownia. Porównując pierwsze prace, a te najnowsze, widać, że dziewczyny włożyły dużo pracy w swój rozwój. Praca powyżej jest stosunkowo krótka, ale bardzo fajna, szkoda tylko, że jest czarno-biały.

Pamiętam, że niedawno dodawałam ten zwiastun do przeglądu tygodnia, bardzo mi się podobał i trochę więcej tam o nim napisałam. W nim również widać, jakie postępy zostały zrobione.

To chyba najlepsza praca, do tej pory dodana na Zwiastunownie, choć właściwie nie jest to zwiastun, a raczej fanvid. Dziewczyny robiły dużo świetnych fanowskich filmików, jednak w przeglądzie postanowiłam raczej wziąć pod uwagę trailery. Ostatecznie ta praca podobała mi się najbardziej, myślę, że to zasługa kolorystyki, a i napisy mają swój urok.

To tyle. Wszystkie prace dziewczyn bardzo mi się podobały, ale musiałam wybrać ich kilka. Zwiastunownia jest stosunkowo młoda i trzymam kciuki, by dalej się rozwijała.

1 komentarz:

  1. Nie spodziewałam się przeglądu naszej zwiastunownii tak szybko. Wszystkie z tych prac są najbardziej dopracowane z pośród innych jakie wstawiłyśmy. Poza tym dziękuje za wyróżnienie mojej pracy jako najlepszej, ale uważam, że znalazłyby się jeszcze lepsze w wykonaniu reszty załogi.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy