31 maja 2015

15. Przegląd tygodnia

Hej, [tutaj znajduje się jakiś bardzo kreatywny wstęp, na który nie mamy pomysłu]. Dzisiaj jest bardzo dużo prac, ale nie tylko dlatego, że przegląd obejmuje dwa tygodnie. Po prostu wszystkie bardzo nam się podobają. Albo nie umiemy wybierać, albo wszyscy robicie tak cudowne prace, chociaż osobiście stawiam na to drugie ;) Prace pochodzą z 17.05 - 31.05.

Monica z Zwiastunownii Double Nik

Chociaż nie jestem fanką TVD - w przeciwieństwie do izzy - postanowiłam umieścić tu ten fanvid, ponieważ jest bardzo dobrze wykonany. Gdy go oglądałam czułam się, jakby autorka czytała w moich myślach i po moich uwagach od razu dodawała to, o czym pomyślałam.

Scary Reality z Bajkowych Zwiastunów
Na początku nieco zdziwił mnie tytuł. Potem zaczęłam oglądać i przekonałam się, że zwiastun wykonany jest dokładnie w takim klimacie, jaki uwielbiam i poczułam, że muszę go tutaj umieścić.

Emma z Dark Trailer
Już gdy usłyszałam piosenkę, poczułam, że to jest to. Najbardziej podoba mi się moment, gdy podskakują przy wchodzeniu refrenu. Zgrało się idealnie. Zazwyczaj zwiastuny, które rozpoczynają się napisem mnie odstraszają, jednak tutaj wygląda to w porządku. Szkoda tylko, że nie jest utrzymana kolorystyka, ale mimo tego, zwiastun mi się podoba i dlatego znalazł się w dzisiejszym przeglądzie.

Dora z Zwiastunowej Wyspy
Poza małymi niedociągnięciami, jeśli chodzi o muzykę, zwiastun wygląda jak prawdziwa zapowiedź filmu. Gratuluję świetnego efektu pracy.

Natalia G z Zwiastunownii Double Nik
Przyczepię się do dwóch rzeczy - napisy przy niektórych scenach i pojawianie się twarzy postaci, które, z tego, co zrozumiałam, nie występują w opowiadaniu. Poza tym, zwiastun jest bardzo dobry, a muzyka świetnie się wpasowuje.

Megan z Land of Trailers

Podoba mi się. Przez chwilę miałam pomysł, by skończyć na pierwszym zdaniu, ale chyba jednak napiszę więcej. Znów muzyka robi swoje. Nie do końca wiem, o czym jest zwiastun, jednak gdybyś dodała napisy, mogłyby zepsuć efekt.


Dora z Zwiastunownii Double Nik
Z tego co widziałam, jesteś nowa na zwiastunownii, ale twoja praca jest dobra. Dlatego też postanowiłam ją tu umieścić. Jedyne co mi w niej toszkę przeszkadza, to to, że w pewnym momencie nie dzieje się nic oprócz przewijających się całujących par, co jest trochę za długie. Ale ogólnie - dobra robota.

Pauline Styles z Doliny Zwiastunów

Pomimo, że zwiastun jest wykonany z gifów, jest ciekawy i fajnie się go ogląda, a dobra wersja piosenki pasuje idealnie.  

Sassy Girl z Bajkowych Zwiastunów
Wybór tej pracy w dużej mierze spowodowała muzyka w tle, ale nie tylko. Sceny są tu idealnie dopasowane, a efekt „zniszczonego ekranu” dodaje grozy.

Spectrum  z Bajkowych Zwiastunów
Lily Colins i głos w tle to dokładnie to, czego było potrzeba w tym filmiku. Do tego idealna wersja Not About Angel. Całość jest genialna i daje wrażenie prawdziwego trailera filmowego.

1 komentarz:

Obserwatorzy