10 maja 2015

13. Przegląd tygodnia

Dziś przegląd tworzyłam razem z Lucy. Wybrała dwa pierwsze zwiastuny. Lecz nie mogła dokończyć posta. Poniżej możecie przeczytać co nie co od niej.

Cześć! Z tej strony Lucy - nowa stażystka. Będę zajmować się przeglądem tygodnia i zakładką nabór. Uwielbiam oglądać zwiastuny, bądź wszelkiego rodzaju filmiki, więc to dla mnie czyta przyjemność. Mam nadzieję, że polubicie moje oceny, jak i mnie oraz, że dam radę i będę tutaj dłużej niż miesiąc. Nie przedłużając już dłużej. Zapraszam do obejrzenia! Prace pochodzą z 3.05 - 10.05.

Mogę dzisiaj powiedzieć, ze na bogato jeśli chodzi o zwiastuny. Sami zaraz się przekonacie.Także zachęcam was do składania propozycji o nowych akcjach w zakładce do tego przeznaczonej bo potrzebujemy nowych pomysłów aby urozmaicić Kartotekę.


Sassy Girl z Bajkowych Zwiastunów
Przyznam, że gdy weszłam na bloga i kliknęłam play, byłam pod wielkim wrażeniem. A gdy zobaczyłam, że filmik wykonała stażystka, to moje wrażenie wzrosło jeszcze bardziej. Co mogę powiedzieć? Zwiastun z dreszczykiem, lekko przerażający. Sceny są świetnie dobrane, są efekty, ale nie przesadziłaś oraz muzyka jest świetnie dobrana. Uwielbiam go!

Melodia z Doliny Zwiastunów

Weszłam na waszego bloga i zaczęłam czytać twoją notkę. Kiedy już myślałam, że nic nie znajdę, to pojawił się ten zwiastun i mnie oczarował. Kolorystka jest czarno-biała, co świetnie tutaj pasuje. Nie bardzo lubię zwiastuny z gifów, ale ty je bardzo dobrze połączyłaś i wygląda to pięknie. Muzyka, która idealnie się tu wpasowała dodaje charakteru całemu zwiastunowi. Jedyne co bym zmieniła na twoim miejscu to napisy. Jest ich bardzo dużo, co nie wygląda dobrze.

Megan z Land of trailers
Robi się bardzo ciekawie. Przed wszystkim mroczno, a o to właśnie chodziło autorce. Ciekawe przejścia. Piosenka, w której od razu się zakochała, sprawia ze zwiastun jest tajemniczy. To tyle. Praca bardzo mi się podoba.

Naomi z Doliny Zwiastunów
Naprawdę fajna praca jednak ma jedno "ale". Napisy, napisy i jeszcze raz napisy. Trzeba je po prawic, bo odstraszają. Widać ze w reszcie się starasz z bardzo dobrym tego skutkiem. Jednak pamiętaj o napisach.

Lily z Doliny Zwiastunów
Dzisiaj przymykam oko na rozdzielczość niektórych gidów bo zwiastun wart jest przeglądu. Muzyka sprawia, ze chciałaby się co chwile powracać do oglądania. Mam wrażenie, że zaraz to zrobię.


Scary Reality z Bajkowych Zwiastunów
Lubie takie przejścia. Gdy się dzieje mało wolna muzyka a potem dla specjalnych charakterów ostra melodia. Po obejrzeniu ostatniego odcinka tvd nie mogę patrzeć na tego pana.

6 komentarzy:

  1. Och, ja też się trzęsłam patrząc na niego gdy robiłam ten zwiastun. Się wziął i wyskoczył nagle znikąd w ostatnim odcinku -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Tak sobie wchodzę na Waszego bloga i jak tak patrzę na ten przegląd to się zastanawiam: ile zrobionych zwiastunów na koncie ma autorka tej notki?
    Traktuje "wybranych" z góry, jakby była mądrzejsza od nich, a jakoś swoich prac nigdy nie pokazała.
    Szczególnie nie spodobała mi się ta wypowiedź: "Widać ze w reszcie się starasz z bardzo dobrym tego skutkiem."
    Wreszcie się starasz? Cóż za uroczo zamaskowany pocisk. Nie wiem, droga Lucy, czy rzeczywiście Tobie oceniać takie rzeczy.
    Zanim zaczniesz wypisywać takie opinię, najpierw pokaż Nam swoją pracę, chętnie zobaczę.
    A teraz może pomyśl, żeby pisząc przegląd, wlać w niego choć troszkę szacunku dla autorów.
    Pozdrawiam, Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze powinnaś uważniej czytać treść posta. Po pierwsze post był pisany przez dwie osoby, po drugiej w wyrażeniu "w reszcie" chodzi o pozostałe aspekty pracy a nie o czas jej postępów.
      Pozdrawiam
      Tonks

      Usuń

Obserwatorzy