13 maja 2015

07. Informator

Witajcie! Jak widzicie pojawia się wiele osób na Kartotece, oby tak dalej. Dziś informator tworzony też wspólnie. Tym razem drugą osoba Klemens, który będzie zajmował się właśnie tym postem. Mam nadzieję, że jego notki wam przypadną do gustu. A teraz zaczynajmy informator.


Na Dolinie Zwiastunów pojawiło się podsumowanie stażu Bad Angel i Ady. Od razu dowiedzieliśmy się, ze Bad Angel nie przeszła go, gdyż nie dodała trzech wymaganych notek. Natomiast jeśli chodzi o Ade po omówiniu jej prac, dziewczyny zagłosowały i decyzja okazłą sie prosta. Ada to nowa autorka na Dolinie Zwiastunów

Melodia: W sumie... To od początku nie miałam wątpliwości w sprawie Twojego przyjęcia na stałe. A gdybym je miała, to i tak zwiastun dla Ice Queen, by je rozwiał! On jest cudny! Oczywiście, jak najbardziej i z wielką radością, jestem na tak! :D Jesteś świetna, robisz śliczne prace, a do tego superowo się z Tobą pracuje. ♥


Na Zwiastunowni Double Nik pojawiła się nowa stażystka Paulina o której wcześniej wspominała Domili. Ma 15 lat i lubi siatkówkę, fotografie oraz pisanie.

Z tej strony Wasza nowa stażystka- Paulina :D Może mnie kojarzycie, bo prowadzę 3 blogi z opowiadaniami, a jak nie kojarzycie, to trudno :)
Będę tu z Wami na razie przez miesiąc, a potem zobaczymy, co będzie dalej ze mną. Mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej :)

Paulina nie była jedyną nową osobą w załodze. Na staż dostała się także Olivia. Zwiastuny tworzy od miesiąca i najczęściej w czarno-białej kolorystyce.

 Mam na imię Oliwia i mam 13 lat. Tworzeniem zwiastunów zajmuję się ponad miesiąc. Mieszkam na śląsku, a moja pasja to piłka nożna.


Na Bajkowych Zwiastunach także pojawiła się nowe stażystki. Pierwsza to Sassy Girl. Zajmuje się zwiastunami ok. 1,5 roku i od roku publikuje je a teraz postanowiła spróbować swoich sił w zwiastunwownii.

Jestem nową stażystką, więc mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracować. Może opowiem coś o sobie. Mam na imię Magda, ale znajomi po prostu mówią Madzia. Siedemnastka w grudniu. Liceum o profilu humanistycznym.
_________________________________________________________________________________
Od tego momentu Informator będę robić ja, czyli nowy stażysta – Klemens (Tak,  jestem chłopakiem). Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie cieplutko, a Informator będzie tak dobry jak Tonks.  Zapraszam!


Na Zwiastunowej Wyspie od maja będzie, pod koniec każdego miesiąca, pojawiać się Podsumowanie. Pomysłodawczynią jest Dora Parkinson, Gratulujemy pomysłu! Mamy nadzieję, że czytelnicy przyjmą go dobrze. Dzięki Podsumowaniu możemy się dowiedzieć, że w kwietniu na Zwiastunowej Wyspie pojawiło się AŻ 11 zwiastunów!

Dziś jestem tutaj dla Was z podsumowaniem miesiąca jakim był kwiecień.
Jest to nowość na naszej zwiastunowni, której jestem pomysłodawczynią!
Otóż podsumowanie miesiąca ma polegać na przedstawieniu Wam w skrócie wszystkiego co się działo w minionym miesiącu i umożliwieniu Wam powrotu do poniektórych spraw. Jeżeli ten sposób komunikowania się z Wami sprawdzi się i spodoba stanie się rutynowym postępowaniem na koniec każdego miesiąca.


Dosyć mało informacji w tym naszym Informatorze, ale zwiastunownie szykują nam porządną ilość nowych danych na 27.05, czyli 08. Informator. Do zobaczenia za dwa tygodnie! ~ Klemens


Grafika: Gallery Gold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy