20 maja 2015

07. Przegląd bloga

Hej, w dzisiejszym przeglądzie bloga zajęłyśmy się Trailer Makers. Pierwsze, co chciałyśmy powiedzieć – wszystkie filmiki, począwszy od tych pierwszych, a skończywszy na ostatnich, podobają nam się. Każdy ma w sobie jakiś urok i najchętniej dodałybyśmy je tutaj wszystkie. W ostateczności musiałyśmy wybrać kilka, a i tak jest ich dość sporo, bo aż dziesięć. Również wiele świetnych prac było przerażająco długich, a oglądanie tak długiego zwiastuna, choćby nie wiem jak był cudowny, po prostu nudzi. Jednak przejdźmy do rzeczy.


To pierwszy zwiastun, który został u Was opublikowany. Mimo, że jest nieco przydługi (moim zdaniem 2:40 to takie maksimum), podoba mi się. Muzyka jest w nim wprost genialna :)

To również jeden z pierwszych filmików, jednak spodobał mi się i postanowiłam go tutaj dodać. Mimo, że jest smutny i raczej nie przepadam za taką tematyką, coś mnie w nim… tknęło, urzekło? Nie wiem, jak to określić. Jest po prostu dobrze zrobiony i muzyka pasuje idealnie.

To pierwszy zwiastun dodany przez Flawless. Przyczepiłabym się do kadrowania i braku koloryzacji, jednak to były tylko początki, a i tak było naprawdę bardzo dobrze.

Everybody wants to rule the world… Jeden z późniejszych zwiastunów. Nim do niego dotarłam, musiałam pominąć wiele perełek, jednak po oglądnięciu tego byłam pewna, że musi znaleźć się w tym przeglądzie. Widać w nim, jakie postępy zostały zrobione i domyślam się, ile kosztował wysiłku, ale efekt był tego wart.

Ach, ta historia tak bardzo kojarzy mi się z Hopeless ;3 Zwiastun jest zrobiony bardzo dobrze, gdybym musiała się do czegoś przyczepić (a jestem taką osobą, że muszę, wybaczcie), to przyczepiłabym się – wbiłabym pazurki pewnie tam, gdzie nie trzeba – do tego, że niektóre sceny z Zaynem mogły przedstawiać bardziej zwykłe życie niż np. taniec, ale jest okay, po prostu muszę jakoś ostrzyć pazury ;)

Muzyka – rzecz, która według mnie jest najważniejsza w filmiku. To od niej najczęściej zależy, czy będziemy oglądać go dalej. Dlatego tego zwiastuna nie pominiemy, a i nie tylko ze względu na piosenkę.

Mówiąc krótko ten zwiastun mi się spodobał. Już patrząc na pierwsze jego sekundy, wiedziałam, że muszę umieścić go w przeglądzie. Zapytana, co mi się najbardziej w nim podoba, nie umiałabym zapewne odpowiedzieć. Dlatego, że bohaterowie, muzyka, ułożenie scen, przejścia jak i również koloryzacja są świetne.

Jace i Clary, co tu dużo mówić. Oni jak i filmik są świetni. Tylko trochę niepotrzebnie na początku pojawia się Demi. Nie mam nic do niej, ale według mnie trochę psuje efekt.

Ta piosenka wprawia mnie w trans, nie mogę przestać wciąż oglądać zwiastuna ponownie i ponownie. Idealne przejścia dopasowane do muzyki sprawiają, że wszystko współgra ze sobą idealnie.

To chyba najlepszy ze zwiastunów z Trailer Makers. Filmik jest niedługi, ale treściwy.

Tak kończymy dzisiejszy przegląd. Wierzymy, że dziewczyny mają jeszcze wiele przed sobą, a już teraz zasłużenie osiągnęły bardzo dużo. Porównując prace z początków, a te najnowsze, widać, jakie zrobiły postępy, a przecież to jeszcze nie koniec i na pewno będą się w dalszym ciągu rozwijać. My osobiście nie możemy się doczekać, by to zobaczyć.

To wszystko na dzisiaj, do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Świetny przegląd <3 Znalazły się w nim zwiastuny Flawless. której prace uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy