17 maja 2015

14. Przegląd tygodnia

Hej, z tej strony znów blair and izzy. Przychodzimy do Was dzisiaj z naszym pierwszym przeglądem tygodnia. Bardzo się cieszymy, że możemy go dla Was zrobić i mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Mówiąc szczerze, miałyśmy spory problem z wyborem, ponieważ każdy filmik ma swój własny urok, ale ostatecznie zdecydowałyśmy się na te poniższe. Prace pochodzą z 11.05 - 17.05.

dramaqueen z Bajkowych Zwiastunów
Ten filmik zdecydowanie zdobył moje serce. Jest genialny, delikatny, ale trafia w cokolwiek tam powinien trafiać. Miałam problem, czy wybrać ten czy inny z Twojej notki, ponieważ wszystkie trzy były świetne. No i Jenna taka śliczna <3 

Domili z Zwiastunowni Double Nik
Uwielbiam tę piosenkę. I ten zwiastun ma w sobie tyle pozytywnej energii, emanuje szczęściem, no po prostu musiałam go dodać. Bardzo poprawił mi humor. Przyczepiłabym się jedynie do kadrowania, ponieważ takie nie bardzo mi się podoba.

Ola B. z Land of trailers
Muszę przyznać – nie spodziewałam się, że ta piosenka będzie pasować do takiego klimatu. Zaskoczyłaś mnie i wyszło ci to świetnie.

Sassy Girl z Bajkowych Zwiastunów
Ten zwiastun jest po prostu świetny, nie mogę się na niego napatrzeć. Genialnie dobrane sceny i muzyka, która sprawia, że na ciele pojawia się gęsia skórka.

Maggie Willander z Doliny Zwiastunów
Szczerze mówiąc nie mogłam się zdecydować, który z twoich dwóch ostatnich w tej notce zwiastunów wybrać. Ostatecznie zdecydowałam się na ten. Filmik jest mega pozytywny co widać na pierwszy rzut oka, a sceny idealnie się zgrywają tworząc cudowny efekt.

 Lean z Bajkowych Zwiastunów
I znów ten problem, który z filmików z notki wybrać. W końcu postawiłam na ten. Bardzo mi się podoba, jest krótki, co dodaje mu uroku. Nie wiem, co jeszcze napisać, po prostu idealny.

Jak widać, w tym przeglądzie rządzą Bajkowe Zwiastuny. Prace dziewczyn po prostu na zachwyciły, ale następnym razem wszystko może być inaczej i już  nie możemy się doczekać, aż zobaczymy więcej prac.

3 komentarze:

  1. Ciekawe dlaczego akurat bajkowe opanowały ten przegląd. Wszyscy wiedzą, że cała kartoteka jest temu podprządkowana. Powstała chyba z myślą faworyzowania ich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zauważyć, że przegląd był robiony przez stażystki, które nie były nigdy związane z tą zwiastunownią. nikt nie kazał nam umieszczać filmików z Bajkowych Zwiastunów, jest to nasza opinia. dziewczyny po prostu wykonują świetne zwiastuny, które nam się podobają. jeśli umiesz zrobić lepsze, daj nam znać, a na pewno pojawią się w następnym przeglądzie.
      pozdrawiam, izzy

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy <3 Cieszę się, że się spodobała :) Moim zdaniem wybrałyście istne perełki. ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy