26 kwietnia 2015

11. Przegląd tygodnia

Och, ach! Nie wiem co pisać. Moze zacznę od tego, ze pisząc w poprzednim poście o konkursie, zaszła pomyłka. Tym razem z mojej winy. Nie dodgadałam się z Rudą i myślałam, ze jej notka poajwi się w ten piatek, któy minął. A jej chodziło o 1 maja. Efekty końca tygodnia, wtedy człowiek nic nie myśli.
Przechodząc do przeglądu tygodnia jest on z 19-26.04. Trudno mi było wybrać zwiastuny bo było ich mało. Chyba wszyscy wychodzą z domu, bo przy takiej ładnej pogodzie trudno się oprzeć.
Zapraszam na przegląd!


Dora z z Dark Trailer
Och Bonnie i Damon. Trochę przeraża mnie długość pracy. Jednak oglądanie relacji pomiędzy Bamonem sprawia, że ten czas wydaje się być sekundą. Na upartego można przyczepić się do napisów. Po pracowałabym nad nim trochę.

Domili z Zwiastunwoni Double Nik
Och The Hanging Tree ;3 Lepiej być nie może. Choć nie oglądałam The 100, historia wydaje się być ciekawa. Może ta praca zachęci mnie do obejrzenia serialu. Kto wie.

Julie Jackson z Magicznej Krainy Zwiastunów
Zwiastun urzekł mnie swoim mrocznym wizerunkiem. Jest dobry! Jednak radziłabym poprawić trochę napisy, bo to chyba najbardziej razi w oczy. Jeszcze w niektórych momentach brakuje polskich znaków. Trzeba o tym pamiętać.

Ola B. z Land of trailers
Za dużo napisów, jednak coś ten zwiastun ma, że musiałam go wstawić do przeglądu. Na drugi raz Olu pamiętaj mniej napisów a będzie wspaniale.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję ;) Będę pamiętać o tych napisach xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej a Dora nie jest też na Zwiastunowej Wyspie? Tam też pojawił się ten zwiastun. Rozumiem, że na początku była na samym DT, ale powinnyście uwzględnić, iż dołączyła do ZW. Trzeba docenić fakt, że na obu zwiastunowniach pojawił się ten piękny zwiastun. Możecie pisać (jeśli zwiastun jest dodany w dwóch miejscach) ukośnik np. Dora z Dark Trailer/Zwiastunowej Wyspy (jak w tym przypadku). Myślę, że wtedy będzie wiadomo, iż dziewczynka należy do kilku zwiastunownii, bo naprawdę się stara i sądzę, że oba blogi by się nie obraziły mieć taką swoją perełkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy