23 kwietnia 2015

05. Przegląd bloga

Jak sami zauważyliście Lady Blue, trochę się nie wyrabia. Dlatego nie dziwicie się, ze jestem tutaj. Mogę tylko dodać, ze w piątek czeka was niespodzianka. Nowa akcja prowadzona przez Rudą. Posty będą pojawiać się co dwa tygodnie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej to zapraszam Was na piątek.
Kolejna nowa nowina to taka, że wkrótce pojawi się pierwszy konkurs. Czekajcie z niecierpliwością! Dosyć tych spraw bieżących. Zapraszam na przegląd bloga!

W dzisiejsze notce bliżej przyjrzymy się zwiastunowni Magic Trailers. Szkoda, ze ostatnia notka pojawiła się 27 lutego. Mam nadzieje, ze wkrótce to się zmieni.

Pierwszy zwiastun wykonany na Magic Trailers. Tak rozpoczynamy historie tego bloga. Praca jest zachęcająca do odwiedzenia zwiastunwni ponownie.

Och Stefan! Zrobiło mi się gorąco :d Musiała dodać tą prace, po prostu więcej takich dodatków. Muzyka idealnie pasuje tutaj

No cóż napisy są tu nie potrzebne. Cała historia wydaje się ciekawa. A ten podkład muzyczny, to jedna z moich ulubionych piosenek.

 Mimo, ze zwiastun wykonany wmm i z gifów, ma się wrażenie, ze to klipy filmowe. Połączenie wspaniałej muzyki, odpowiednich scen, angielskiego i prawidłowy montaż sprawia ze praca jest bardzo dobra

Mimo, ze historia o Justinie i Selenie za, którymi nie przepadam to ta praca spodobała mi się.

Uwielbiam takie zwiastuny. Pisanie listów, pożegnania. Jednak jest coś do czego się przyczepie. Jak pewnie sami zauważyliście napisy. Nie podoba mi się ich struktura.

Jedna z ostatnich prac. Jest prawidłowa, ale ja bym postarała się o jakieś dodatkowe efekty. Bo można wpaść w rutynę.

 Ostatnia praca, jaką możemy znaleźć na Magic Trailers. Niezbyt z nam się na Anime ale moim zdaniem jest dobra.

W ten sposób zakończyliśmy przegląd bloga Magic Trailers. Przepraszam, ze dodaje post dzisiaj ale jak wiecie nie łatwo jest go napisać wieczorem. Gdy dowiedziałam się, ze muszę go dodać siedziałam nad książkami wiec nie było jak.
To do zobaczenia wkrótce, bo na pewno będziecie mnie widywać coraz częściej.
Pozdrawiam
Tonks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy