30 kwietnia 2015

06. Informator

Przepraszam, że informator tak pózno ale na dzisiaj mialam tyle sprawdzianow do napisania, ze wczoraj caly dzień spędziłam z ksiazkami. Mam nadzieje, ze mi wybaczycie. Teraz dokańczam informator na telefonie bo mała kuzynka siedzi na moim laptopie i nie chce mnie dopuścić. Ehhh... życie. Moge tylko dodac ze wyniki sond pojawiaja sie w sobote. Udanej majówki! 


Na Dolinie Zwiastunów została podjęta decyzja na temat tego czy do załogi na stałe dołączy Pauline. Dziewczyny oceniały prace stażystki i napisały wskazówki na przyszłość. Pauline otrzymała trzy razy na tak i tym samym przeszła staż.

Maggie: Twój styl jest bardzo prosty, przez to ciekawy i nie przesadzony. Nie tworzę z gifów, więc nie wiem jak mam się do tego odnieść. Twoją mocną stronę są napisy, ale zapominasz o detalach, które mogą czasem popsuć pracę. Uważam jednak, że masz bardzo duży potencjał i należy dać ci szansę. Jestem na tak


Na Bajkowych Zwiastunach także pojawiło się podsumowanie. Staże zakończyły się Mrs. Punk i Scary reality. Po krótkiej opinii okazało się jaka jest decyzja.

Decyzja jest bardzo trudna. Na początku, gdy nabór został otwarty pojawiła się również informacja, że przyjmiemy tylko jedną osobę. Jednak nie przewidziałyśmy wtedy, że nasza załoga uszczupli się o dwie osoby. Także z czystym sumieniem możemy ogłosić, że staż pozytywnie przechodzą scary reality i Mrs Punk :) Witamy w załodze!


Na Zwiastunowni Dark Trailer pojawiła się nowa stażystka. Nazywa się Emma. Bardzo szybko się przedstawiła wiec mało dowiedzieliśmy się o niej. Może w przyszłości opowie o sobie coś więcej.

Hej ! Jestem Emma i jestem tutaj nową stażystką. Mam dla was zwiastun wolny.Mam nadzieje że się spodoba. 

Na tej samej zwiastunowni został rozstrzygnięty konkurs, o którym kiedyś pisaliśmy. Prace zgłoszone przez uczestników były ciekawe. Każda zwiastun osobno był omawiany. Zwycięzcą  została Ice Queen

Jeszcze raz dziękujemy za podesłane prace! Mamy nadzieję, że zwycięzcy się cieszą, a osoby, które nie przysłały prac, a wyjawiają chęć do robienia zwiastunów, zgłoszą się do kolejnego konkursu, który się pojawi. Nigdy się nie zniechęcajcie! Próbujcie ile wlezie, a na pewno się uda!


Na Land of trailers też pojawiła się nowa osoba. Mianowicie Oliv. Ma 13 lat i pisze opowiadania. Nie dawno zaczęła swoja przygodę z zwiastunami

Jestem tutaj nową stażystką, mam nadzieję, że zostanę z wami na dłużej! 

W ostatnim czasie także pojawiło się podsumowanie stażu Megan. Podsumowanie przygotowały: Ola B. i Francine. Megan otrzymała dwa razy na tak i tym samym dołączyła do załogi Land of trailers

Zwiastuny z gifów w twoim przypadku są świetne. Ja nie umiem tak łączyć każdego obrazka, aby powstała spójna całość. Nie dodajesz jednak przejść, a to sprawia, że psuje się trochę efekt końcowy. Do muzyki i napisów nie mam zastrzeżeń. Mogłabyś też spróbować tworzyć zwiastuny kolorowe, to taka mała propozycja z mojej strony.

 Grafika: Terrible Crash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy