29 marca 2015

07. Przegląd tygodnia

Witajcie. Może na początek powiem parę słów o bezsensownej paplaninie anonimów pod "Przeglądem bloga". Nie zrobiłam nic na odwal się, opublikowałam post, który moim zdaniem był dobry i tego się będę trzymać. Zrezygnowałam z historii zwiastunów, ponieważ to będzie kolejna seria postów, która zacznie się po przeglądzie blogów. Koniec tematu. 

A dziś kolejny przegląd tygodnia. Przyznam, że dawno tego nie robiłam, ponieważ mam mało czasu i ciągle chodzę zmęczona, co źle wpływa na moje zdrowie. Wczoraj była sobota, a ja miałam normalny dzień w szkole. Mój weekend trwa tylko dziś, na szczęście już niedługo święta, ale co z tego. Jutro poniedziałek i nawał sprawdzianów. Przegląd jest z dni 22-29 marzec. 

Scary Reality z Bajkowych Zwiastunów
Musiałam tu umieścić ten zwiastun. Ma taki mroczny klimacik, że aż miałam dreszcze oglądając go. Jest naprawdę dopracowany w każdym calu.

Luna z Bajkowych Zwiastunów 
No... nie mogłabym go nie wstawić. Zmiana muzyki jest tu tak płynna, myślę, że nie każdy umiałby uzyskać tak jednolitą całość. 

Karia z Kreatywnych Zwiastunów 
Naprawdę fajny zwiastunik. Muzyka doskonale pasuje do filmów, a scenki są dobrze dopasowane. Poza tym ciągle coś się dzieje i miło się go ogląda.

Skyfallgirl z Dark Trailer
Przyjemny dla oka filmik z wesołą muzyką. Myślę, że zasługuje na miejsce w przeglądzie. Jedyny minus to napisy, które czasami nie są widoczne.

Lilka z Doliny Zwiastunów
Całkiem ładny zwiastun. Jest spokojny i estetyczny. Zmieniłabym nieco napisy, które są raz niżej, raz wyżej. Może tak miało być, ale mi niezbyt się to podoba.


2 komentarze:

  1. wyrażanie własnego zdania nazywasz bezsensowaną paplaniną? według ciebie notka była dobra, według innych nie, pogódź się z krytyką, proszę.

    co do zwiastunów z przeglądu.
    pierwszy jest świetny, podoba mi się w nim wszystko od początku do końca. ma w sobie to coś i ma świetny klimat, aż chciałoby się więcej. według mnie, to najlepszy zwiastun w tym przeglądzie.
    drugi również jest genialny, podoba mi się bardzo ta zmiana muzyki, tylko ten napis na końcu jakoś mi nie pasuje.
    trzeciego niestety nie jestem w stanie oglądnąć, ponieważ korzystam z telefonu i jest on dla mnie niedostępny :( a wielka szkoda, bo Davina i Dean są świetni ;3
    dwa ostatnie są robione z gifów prawda? takie zwiastuny mają to do siebie, że praktycznie we wszystkich są te same sceny i tutaj również nie zostało to uniknione. poza tym, oba są świetne. a i jeszcze w zwiastunie Skyfallgirl napisy rzeczywiście nie zawsze są widoczne, co trochę psuje efekt.
    poza drobnymi szczegółami, wszystkie prace są świetne, gratuluję autorkom.
    pozdrawiam, izzy

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam takie pytanie: Czym różni się kadrowanie od różnej rozdzielczości gifów? Czy to jest rodzina wyrazów, czy to to samo, czy kompletnie coś innego? Trochę się na tym nie znam, ale ucieszyłabym się z waszej odpowiedzi ^.^
    A no i wszystkie zwiastuny z tego przeglądu są cudowne!!! <33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy