1 kwietnia 2015

04. Informator

Och nareszcie wolne! Nie wiem czemu ale dzisiaj męczy mnie kiepski humor. Mam nadzieje, ze z czasem jakoś to się poprawi. Natomiast u Was na Zwiastunowniach tyle się dzieje. Nowe osoby dołączają do załogi, podsumowania staży a nawet powroty zakończonych blogów. Sami zobaczcie!
Chciałam jeszcze tylko dodać, że z powodu tego, że dzisiaj jest informator wyniki sondy marcowej ukarzą się już jutro. Oczekujcie z niecierpliwością.


Do załogi Trailer Makers dołączyła nowa osoba. Jej prace jak na stażystkę są bardzo dobre. Myślę, że już teraz wiadomo jaka będzie decyzja przy podsumowaniu.

Witam wszystkim, mam na imię Marta i postanowiłam spróbować swoich sił w tejże zwiastunowni, mam nadzieje że moje projekty przypadną Wam do gustu.


Na Zwiastunowej Wyspie nadszedł czas podsumowań stażu dziewczyn. Opinie były bardzo obszerne. Autorki napisały co myślą o pracach dziewczyn. Na pierwszy ogień rzucono (nat)Ally. Niestety ale nie została przyjęta, gdyż otrzymała: dwa razy nie i raz tak.

Jednak twoje zwiastuny nie poprawiły się. Wciąż powtarzają się te same błędy, a szkoda, bo sądziłam, że naprawdę uda ci się rozwinąć. Widać u ciebie pewne zmiany, nie mówię, że ich nie ma, ale są minimalistyczne. Jednak od tego się zaczyna, prawda? c: Uważam, że jeszcze wiele przed tobą i chcę ci dać czas, abyś mogła samodzielnie się rozwinąć w nowym programie, jakim jest - wybrany przez ciebie - Windows Movie Maker.

Następna w kolejce do oceny zwiastunów była Ola B. W tym przypadku nie było, żadnych wątpliwości i dziewczyna została pełnoprawną autorka na Zwiastunowej Wyspie.

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam twoje zwiastuny to aż oniemiałam. Były cudowne. Nie, cudowne to za małe słowo by móc opisać twoje prace. Nawet się nie zastanawiałam by wysłać ci próbne tematy. [...] Gdybym nie przyjęła cię do załogi, to byłabym po prostu kompletną idiotką.

Ostanie podsumowanie dotyczyło Dory. Nath powiedziała, ze to wspaniała dziewczyna, niesamowita twórczyni zwiastunów i jedyna w swoim rodzaju. Z czym się zgadzamy. Tutaj także posypały się same głosy na Tak.

Twoje prace są na wysokim poziomie i robisz je z naprawdę wielką pasją, a nawet miłością, przynajmniej ja to tak odczuwam... Cieszę się, że jesteś pracowita i sumienna, a także, że potrafisz się poprawić, mimo drobnych niedociągnięć. Potrzebujemy w załodze takiej osoby, jak ty. Myślę, że już po samych opiniach, a nawet po otrzymanej ode mnie wiadomości, znasz odpowiedź na postawioną na początku notki 'hipotezę'.



Kolejne podsumowanie stażu można było zobaczyć na Dolinie Zwiastunów. Niestety dziewczyny nie miały czasu, przygotować opinii  ze względu na mnóstwo spraw na głowie. Jednak Lilly dowiedziała się czy zostanie na stałe czy nie. Na pewno znacie odpowiedz.

Cóż, ogłoszę więc tylko, że nasza Lilly dodała obowiązkowe trzy notki, bardzo miło się z nią pracuję i do tego robi świetne zwiastuny! :3
Czegóż chcieć więcej? :D
Także ogłaszam wszem i wobec, że zostaje przyjęta do naszej Dolinkowej rodzinki! ♥
Gratulujemy. c;

Ponownie na Doline dołączają nowe stażystki. Ada a tak naprawdę Ines to osoba interesuje się aktorstwem i jak każdy słucha muzyki, czyta książki i wpada w szał zwiastunów.

Jestem nową stażystką na dolinie. Pisząc to jestem równie podenerwowana jak pisałam zgłoszenie. Mam nadzieję ,że spodobają się wam moje mierne prace i będzie nam się dobrze współpracowało! Tak się cieszę ,że dostałam tutaj staż .:)


Wielką niespodzianką i zaskoczeniem, był powrót do żywych Creative Trailers. Karia obecnie jest sama. Mamy jednak nadzieje, ze wkrótce do niej ktoś dołączy. Życzymy autorce wiele energii do prowadzenia zwiastunowni. Oby więcej było takich powrotów!

Kilka dni temu przysiadłam przed laptopem i ni z tego ni owego włączyłam Vegasa. Coś tam zaczęłam robić i prawdę mówiąc, stwierdziłam, że chyba chciałabym do tego wrócić. Niby coś tam tworzyłam. Jakieś zamówienia. Odbyłam też staż na jednej zwiastunowni, który nota bene przeszłam, ale z nadmiaru zajęć - odeszłam.
Teraz już trochę uporządkowałam swoje życie i postanowiłam reaktywować bloga, ponieważ brakuje mi go mocno.

Samotność Karii nie trwała długo. Kilka dni po odrodzeniu CT, dołączyła osoba, która już kiedyś tworzyła na tej zwiastunwonii. O kim mowa? A mianowicie Emptiness. Ktoś mógłby zadać pytanie: dlaczego wróciła? Odpowiedz jest bardzo prosta: brakowało jej zwiastunów w swoim życiu.

Nie wiem, czy mnie pamiętacie, ale jeszcze w zamierzchłych czasach początków CT byłam tu autorką. Potem odeszłam, a jakiś czas później kompletnie porzuciłam robienie zwiastunów. Wróciłam do tego dopiero dwa miesiące temu. Od tego czasu mój sposób robienia filmików diametralnie się zmienił, zamieniłam Windows Movie Maker na Sony Vegasa, dużo się nauczyłam i jakby porównać moje pierwsze zwiastuny z SV a te obecne, widać zdecydowaną różnicę.


Kolejna nowa osoba dołącza do zwiastunowego świata. Mam na myśli nową stażystkę na Land of trailers. Megan możecie także spotkać na Trailer Maker.

Jestem nową autorką na Land Of Trailers. Cieszę się,że tutaj jestem i zależy mi na tym stażu. Tak 
w ogóle to mam na imię Milena, będę się podpisywać Megan.

 Grafika: Terrible Crash

2 komentarze:

  1. *Karii
    Prosiłabym o zmianę pisowni w moim nicku.

    + Bardzo interesujący post.
    Pozdrawiam,
    Karia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd, już poprawione :D
      Dziękuje :)

      Usuń

Obserwatorzy