25 marca 2015

03. Przegląd bloga

Ostatnimi czasu nie mogę znaleźć czasu na nic, dlatego też nieczęsto mnie tu widujecie. Jeden termin goni następny, sama nie wiem, co najpierw robić. Z wytęsknieniem czekam na piątek, może chociaż na jeden dzień uda mi się odetchnąć i zrobić coś dla siebie. 

Nie będę przedłużać, bo niestety dzisiejszy dzień do luźniejszych i spokojniejszych też nie należy i obowiązki wzywają. Dziś nadszedł czas na przegląd Doliny Zwiastunów!


Jeden z pierwszych zwiastunów na Dolinie. Jest naprawdę okej. Jedyne, co mi przeszkadza to nagły zanik piosenki na końcu.


Całkiem nieźle. Piosenka i gify Ian'a wynagradzają jakiekolwiek błędy i niedopatrzenia. Poza tym, jak na pracę z gifami to naprawdę dobrze.

Naprawdę dobra praca i bardzo mi się podoba! Jedyne, co bardzo mi przeszkadza to, to że każda animacja napisów jest inna i wygląda to dość... nieestetycznie.

Nie lubię Lany, ale jej piosenka nadaje temu zwiastunowi klimaciku i naprawdę dobrze współgra z klipem.

Lubię ten zwiastun. Lubię go pomimo tego, że rozdzielczość nie jest idealnie dopasowana.

A na koniec mój ulubiony zwiastun z Doliny. Jest wręcz... idealny. Naprawdę, nie mam zastrzeżeń, mimo tego, iż nienawidzę "Niezgodnej", bo jest dla mnie beznadziejną kopią "Igrzysk Śmierci". 

To już koniec. A wy? Macie jakieś ulubione zwiastuny z Doliny, które nie zostały pokazane w przeglądzie? 

Pozdrawiam,
Lady Blue.

10 komentarzy:

  1. dlaczego nic nie zostalo wspomniane o zalozeniu dz albo o tym kto zalozyl? w innych przegladach bloga to bylo, a tu tak wszsytko na szybko, bez zadnych info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% z anonimkiem wyżej :( Tak strasznie zaniedbałyście ten przegląd. A szkoda, bo czekałam na niego z niecierpliwością i trochę się zawiodłam. Zawsze mogłyście go dodać później, ale przy tym wykonać dokładniej. Jeśli wszystkie przeglądy takie będą to może lepiej ich nie robić... Mimo to wszystkie zwiastuny z tej notki są boskie i pochwalam autorki za trud, który włożyły w te prace. / Eve Bloom

      Usuń
    2. spaprac przeglad najlepszej zwiastunowni w blogosferze? Czemu mnie to nie dziwi skoro na KZ pracuje ktos z bajkowych. konkurencja piecze.
      mam nadzieje, ze to poprawicie, bo jesli nie, to juz bedzie przegiecie.
      pozdrawiam, marta

      Usuń
    3. Prosiłabym, aby naszej zwiastunowni w tą spinę nie mieszać

      Usuń
    4. Po pierwsze: Przegląd wcale nie jest 'spaprany', bo jak wskazuje jego nazwa to mają być OPINIE na temat zwiastunów, a nie jakieś opisy, skoro wszyscy wiedzą, kto założył daną zwiastunownię, a już zwłaszcza DZ.
      Po drugie: Nie sądzę, aby była to zazdrość, bo każda zwiastunownia jest świetna na swój sposób. I zgodzę sie jedynie z faktem, iż DZ jest najpopularniejszą, ale nie można twierdzić, że najlepszą zwiastunownią, ponieważ nie ma najlepszej, bo nikt nie jest idealny. Każda zwiastunownia ma swoje plusy i minusy, i każdą z nich można lubić w zależności od różnych rzeczy, typu dobre zwiastuny, często wychodzące notki, ciekawe konkursy... Ale nie można posądzać kogoś o zazdrość, jeśli ktoś traktuje sprawę poważnie, a uważam, że dziewczyny z KZ traktują sprawę bardzo poważnie! (No i żeby nie było, że też nazwa sondy jest nie w porządku, bo mógłby się ktoś przyczepić do tego, sądząc po mojej wypowiedzi, więc od razu mówię, że ja nic do tego nie mam, a nazwę sondy trzeba było jakoś ładnie ubrać w słowa)
      Po trzecie: KZ - Kartoteka Zwiastunów, a NIE Katalog Zwiastunownii. To tak dla uprzedzenia.
      Pozdrawiam i życzę sukcesów, bo super wam idzie. No i oby tak dalej! ^.^
      Karcia Honey

      Usuń
  2. Świetny przegląd i nie rozumiem tego oburzenia na jego temat :) /Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądem blogów zajmuje się Lady Blue, ale nie odpowiadam wiec postanowiłam napisać sama. Nie kiedy się tak zdarza, ze mamy brak czasu i w tym przypadku było z Lady Blue. Musicie jednak wiedzieć, ze głównym zadaniem przeglądów jest pokazanie jak zmieniają się prace danego bloga. Jeśli chodzi o historie, kto założył itd. to temu będzie poświęcony kolejny cykl postów, gdzie każdy blog będzie opisywany. Wtedy się zrekompensujemy, jeśli teraz twierdzicie, ze ten przegląd nie wypalił :) Naprawdę się staramy, żeby to wszystko było dobrze. I tutaj nie jestem autorką Bajkowych, tylko autorka Kartoteki. Traktuje wszystkie blogi tak samo.
    Pozdrawiam
    Tonks

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jaki bulwers xD Dziękuję bardzo za opinię i pochwałę mojego filmiku. Do komentarzy powyżej: Nie wiem jak odnoszą się do tego inne autorki z DZ, ale ja osobiście wolę, aby ktoś mnie poprawiał, a takie słodzenie nie prowadzi do niczego dobrego.
    W ogóle nie wyczułam jakiejś wrogości, bardzo podobał mi się post. Jesteście świetne i życzę wam wszystkiego dobrego z dalszymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie post jest troche zaniedbany, ale każemu się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaniedbany i napisany na odwal się.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy