25 lutego 2015

01. Przegląd bloga

Cześć, cześć! Z tej strony Lady Blue. Witam Was w nowej, kolejnej "działalności" Kartoteki, a mianowicie przegląd bloga. Jak sama nazwa mówi ten ciąg postów będzie o jednym, konkretnym blogu. Zapoznam Was nieco z nim i pokażę najlepsze, moim zdaniem, prace! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Dziś przegląd bloga Bajkowe Zwiastuny

A więc: Bajkowe założyła Smoczyca Shilla 18 listopada 2013. Na początku na blogu miał panować motyw smoka, ale z czasem z tego zrezygnowano. Teraz na bajkowych piastują Spectrum, Tonks, Lean, Whitegoody, Hate Me i stażystka Ginger.



Jest to pierwszy zwiastun, który pojawił się na Bajkowych. Nie jest idealny. Brakuje polskich znaków, to przede wszystkim najbardziej mi przeszkadza. Poza tym, jak na pierwszy raz nie jest źle, prawda? Płynność jest nieco zakłócona, ale taka natura gifów!


Znów, jeden z pierwszych zwiastunów. Energiczna muzyka sprawia, że miło patrzy się na filmik. Myślę, że jest postępowo. Każdy kolejny jest lepszy! Napisy mają polskie znaki, są umieszczone na dole. Widać je, czasami zakłócają nieco filmik, ale ostatecznie, jest dobrze.

Hm, pomijając panów z 1D i Biebera... Tą pracę ogląda się naprawdę przyjemnie! Nie uważacie, że to kawał dobrej roboty? A to nadal praca z 2013!

Aaaa, na to czekałam! Jeden z pierwszych, w którym autorka kombinuje z kolorami i muzyką, wplatając elementy dialogu. Naprawdę fajnie to wszyło. 

Okej. Było kilka prac z początku zwiastunownii, gdy jeszcze raczkowała i wzbierała swoją rzeszę fanów. Teraz pooglądajmy idealne prace autorek, które pracują na Bajkowych Zwiastunach do tej pory! Sądzę, że tworzą niezłe cuda. Zobaczcie sami!

Okej, Spectrum - przyznaję, że oglądałam ten zwiastun kilka razy. Jest po prostu idealny i nie mogę się na niego napatrzeć. Nie wiem, co powiedzieć. Zobaczcie sami, wszystko w nim jest idealne! Sceny pasują świetnie. Cudo.

Jest krótki, ale idealny. Nie mogę oderwać wzroku. Szczerze mówiąc, nie wiem, co jeszcze napisać. Wszystko do siebie pasuje i... tyle.

Początek! Początek jest świetnie dopasowany to tekstu w tle i potem idealnie wpasowana i wtopiona muzyka. Gratulacje!

Dziewczyny! Widząc takie prace pożera mnie zazdrość. Koniecznie musicie oddać mi namiastkę talentu! Przecież to kolejny wspaniały zwiastun do kolekcji Bajkowych!

Ciężko wybierać spośród tylu dobrych prac. Wybrałam tą ze względu na piosenkę, dopasowanie wszystkich scen i zrobienie czerwonych oczu, które naprawdę fajnie wyglądają.

No, tej pracy nie mogłoby tu zabraknąć! Kolorystyka, przede wszystkim, powaliła mnie na kolana! Nic dodać, nic ująć. To chyba moja ulubiona praca od Hate me!

Nieźle jak na stażystkę, prawda? Ja nie mam zarzutu. Może być jeszcze lepiej. Czekam na więcej prac.

To chyba na tyle :) Przegląd dość obszerny, ale na Bajkowych jest wiele notek i naprawdę trudno było cokolwiek wybrać.  Ode mnie to na tyle. Widzimy się za dwa tygodnie, a ja pod lupę wezmę innego bloga

Pozdrawiam,
Lady Blue!

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za kolejne (i to podwójne) wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo matko nie eiedziałam, że ktoś jeszcze wspomni stara adminkę Bajkowych Zwiastunów wcześniej Shilla później Ruda ;) nawet pojawiło się kilka moich prac i to z pozytywnym komentarzem. Dzięki wielkie i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy