22 lutego 2015

02. Przegląd tygodnia

Witam Was, po raz drugi w tym tygodniu. Dziś, nadeszła moja kolej na przegląd tygodnia. Znajdziecie tutaj prace od 15.2 do 22.02. Wyróżniłam 5 zwiastunów, które moim zdaniem powinny tutaj się znaleźć. A Wam jak się podobają? Co o nich sądzicie? Czekamy na wasze opinie!
Uwaga! Nadal przypominam o zakładce Nabór prowadzą!


Spectrum z Bajkowych Zwiastunów
Od tej muzyki czuje, że zwariowałam. Zwiastun jest prosty i brak efektów jest tu jak najbardziej wskazany. Trudno przestać go oglądać.

Monica z Zwiastunownii Double Nik
Uwielbiam, uwielbiam: film jak i ten zwiastun. Wykorzystane zostały najlepsze urywki. A muzyka to dopełnia. Ktoś nie oglądał Gwiazd naszych wina? Nie? To zrób to teraz bo warto.


Oj dzieje, dzieje się w tym filmiku. Na początku przeraziła mnie ta cisza i zastanawiałam się czy z moimi głośnikami jest wszystko w porządku. Nagłe wskoczenie muzyk moim zdaniem psuje efekt. Gdyby nie to powiedziałaby ze zwiastun jest perfekcyjny. Jednak teraz mówię, ze praca jest wspaniała. Oby tak dalej!

Natalia G z  Zwiastunownii Double Nik
Znów przyciąga mnie muzyka, ale także dobrze dobrane gify. Dodatkowo w tej pracy urzeka mnie to, że wszystko ze sobą współgra. Na prawdę kawał dobrej roboty.

 Lean z Bajkowych Zwiastunów
W tym zwiastunie znajduje się to co najbardziej lubię czyli to jak w filmiku ma się wrażenie  że postacie rzeczywiście ze sobą "rozmawiają".

2 komentarze:

  1. Yaaay! Dziękuję bardzo za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zwiastuny <333
    Matko, ten ostatni baaaardzo mi się podoba! Najlepszy <3
    Pozdro dziewczyny!
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy