1 marca 2015

03. Przegląd tygodnia

Mała niespodzianka. Znów macie ze mną do czynienia. Lady Blue ciężko zakuwa do matury z matematyki, więc ja ją dzisiaj zastąpię. Nie martwcie się, jutro przybędzie do Was z sondą miesiąca. Dokładnie wam wytłumaczy na czym będzie ona polegała. Myślę, ze pomysł wam się spodoba.
Wracając do przeglądu. Blogger mnie nienawidzi i ja do niego czuje to samo. Połowę czasu straciłam na jego dziwne humory. Myślałam, ze oszalej. Na szczęście jakoś udało mi się go okiełznać.
Prac jest tylko 5 bo nie wiem jak bitwa z wyżej wymienionym panem by się zakończyła. 
A co sądzicie pracach? Może też nie dawno przeżyliście niezłą bitwę z bloggerem. Z chęcią o tym przeczytam i zrozumiem ze nie jestem sama, wiec czekam na komentarze! I Do zobaczenia w środę, przyniosę wam najświeższe nowinki z zwiastunowej sfery.

Scary Reality Z Doliny Zwiastunów
No cóż, muzyka świetnie tutaj pasuje. Wiem, ze ciężko jest tworzyć zwiastuny z piosenkarzami bo oni w teledyskach śpiewają a mało zwracają się do kogoś. Jednak Scary Reality świetnie sobie z tym poradziła i urzekła mnie końcówka.

Monica z Zwiastunownii Double Nik
Och ten Alex i Rosie. Głosy, sprawiają, ze praca jest jeszcze lepsza. Z notki dowiedziałam się, że ma być jeszcze jeden zwiastun z tą para bohaterów. Czekam na niego z niecierpliwością.

Flawless z Trailer Makers
Muzyka dopełnia wszystko. Lubie oglądać panów z 1D w mrocznej wersji. Twój zwiastun sprawi, ze zastanawiam się czy czegoś naprawdę nie przeskrobali.

Dora z z Zwiastunowni Dark Trailer
Bardzo ciekawy efekt z tymi kolorami. Sprawia to, że praca jest oryginalna. Szkoda jednak, ze praca nie jest wykadrowana, wtedy byłoby o wiele lepiej.

Hate me z Bajkowych Zwiastunów
O jacie. Jaka młoda Dakota. Wszystko jest bardzo dobrze połączone, ze można byłoby pomyśleć, że to prawdziwy film.

2 komentarze:

  1. Zwiastuny super ;) Gratuluję ich autorkom xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przegląd. Mój faworyt z tego przeglądu to praca Flawless <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy