12 kwietnia 2015

09. Przegląd tygodnia

Zanim przegląd tygodnia na początku chciałabym się Wam przedstawić. Z tej strony Ruda ;) nowa stażystka na blogu. Parę osób może mnie kojarzyć ale nie to jest ważne. Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom i zostanę tu jak najdłużej :D.

A teraz oczekiwany od tygodnia przegląd :)

Bloody Lean z  Bajkowych Zwiastunów 
Jest to uczta dla oka. Emocje. muzyka wszystko współgra ze sobą idealnie. Uwielbiam takie zwiastuny z nutką grozy i adrenaliny. 


Bloody Lean z  Bajkowych Zwiastunów

Uwielbiam jak w zwiastunach występują dialogi może dlatego go wybrałam. Czerń nadaje tylko charakteru dla całego filmu. Jedyne co mogę powiedzieć to kawał dobrej roboty. 

Domili z Zwiastunowni Double Nik
Nie jest to typowy zwiastun ale musiałam go tutaj umieścić. Jest w nim coś takiego, że się po prostu zakochałam. Smutny i wzruszający...

Domili z Zwiastunowni Double Nik
I teraz czas na  trochę pozytywnej energii. Każdy z nas ma w sobie coś z dziecka i gdy oglądam ten zwiastun uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Dziecięca miłość... chyba każdy taką przeżył. 

Maggie Wilander z Doliny Zwiastunów
Zakochałam się tutaj w dialogach po prostu niesamowita robota. Szczerze miałam kłopot z wyborem pomiędzy dwiema Twoimi pracami ale jednak wygrała Potterowska historia. Muzyka nie w moim guście ale tutaj pasuje idealnie. Co ja będę się rozpisywać po prostu obejrzyjcie a zrozumiecie. 


Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Miłej niedzieli ;)

5 komentarzy:

  1. Hej ;)
    Fajnie, że jest nowa osoba w załodze. Mam tylko takie małe i dziwne przemyślenia.
    Zawsze, gdy jest przegląd w niedziele, pojawiają się tam tylko zwiastuny z bardziej "popularnych" (jeśli mogę to tak nazwać) zwiastunowni.
    Myślę, że powinniście pokazywać też zwiastuny innych osób. To by była dobra zachęta do rozwijania się.
    Co Wy na to?... Może się mylę. /miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, ale zauważyłam, ze wszyscy patrzą na popularność zwiastunowni i chcą ciągle nam wmówić ze my tylko widzimy te blogi, które maja najwięcej wyświetleń.
      Nie wiem czemu wy to tak odbieracie.
      Drodzy czytelnicy spróbuje wam napisać jak to jest z naszej strony autorek Kartoteki a dokładnie z mojej..
      Blogi, które należą do Kartoteki, obserwuje. Za każdym razem kiedy pojawia się notka na którym kol wiek blogu czytam ją i oglądam prace. Jeśli moim zdaniem zwiastun jest solidnie wykonany to dodaje go do przeglądu (mam stworzoną wersje robocza ). Jeśli praca mi się nie podoba to go nie dodaje. Najczęściej jest tak, ze osoby, które wykonują na prawdę dobre zwiastuny znajdują się na tych jak wy to mówicie "popularnych zwiastunowniach" Tu trzeba zdać sobie pytanie dlaczego są takie popularne? Odpowiedz jest prosta bo robią świetne prace, które większości osób się podobają. Kółko się zamyka.
      Ja z Waszych komentarzy, nie chodzi tylko o ten na który odpowiadam ale z obserwowań odczytuje to tak, ze my robiąc przegląd tylko wchodzimy na "popularne zwiastunownie" i tylko z nich wybieramy prace a nie jest tak. Bo ja z każdego tygodnia oglądam wszystkie prace jakie się pojawiają na zwiastunowniach należących do Kartoteki.
      Co do sugestii anonima, ze powinniśmy dać szanse innym, byłby zachętą do rozwijania. To właśnie to jest taki napęd do pracy. Gdy kiedyś tworzyłam grafikę i po raz pierwszy pojawiła się praca w przeglądzie graficznym, była zaskoczona. Kiedy z następnymi pracami nie było tak samo. Powiedziałam sobie, ze muszę zrobić lepsze prace bo te jak na razie nie jest na odpowiednim poziomie. I właśnie przeglądy tygodnia były dla mnie tym czymś oczywiście z wielu co mnie motywowało
      Jako, ze panuje zasada, że każdy ma swoje zdanie ja wyrażam swoje, tak jak to zrobił anonim. Rozumiem ją czy go bo ta osoba w ten sposób to odbiera i ma pełne prawo.
      Może po tym co przeczytacie będzie patrzeć na zwiastunowy świat inaczej a może nadal tak samo. Nie wiem. Ja tylko pokazuje jako to wygląda z mojej strony
      Pozdrawiam
      Tonks

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. No cóż, przegląd jak przegląd ;) Bardzo fajny. Gratuluję stażystce!
    Tylko mam taką sugestię: Może zamiast dodania dwóch zwiastunów tej samej osoby, dodałabyś po prostu zwiastuny kogoś innego?

    Co do anonimka, po części się zgadzam... Ale to dłuższy temat ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o pojawienie sie dwob zwistunow jednej osoby to pojawilo sie po raz pierwszy, teraz. Zwrocilam na to uwage stazysce, wiec musicie jej to wybaczyc bo to jej pierwszy przeglad ;)

      Usuń

Obserwatorzy