15 kwietnia 2015

05. Informator

Ledwo przeżyłam kilka dni tego tygodnia, a to dopiero połowa. Męczą mnie w tej szkole. Kolejne dwa tygodnie mam zawalone sprawdzianami, ze nie wiem czy się wyrobie. U Was tez tak meczą?
Mozę wśród czytelników są jacyś maturzyści? Jak wam idą przygotowania?
Może właśnie matura jest powodem tego, ze na zwiastunowniach mało się dzieje. Zaraz zobaczycie informator, który jest krótki jak na poprzednie. Jedyne co nam zostało to, ze nie długo wakacje. A teraz zerknijcie co się działo w przeciągu tych dwóch ostatnich tygodni.

 

Na Dolinie Zwiastunów pojawiła sie kolejna nowa stażystka. Mowa o Bad Angel. Zwiastunami zajmuję się około pól roku.

Jestem tutaj nową stażystką i mam nadzieję, że się polubimy. No więc co by tu powiedzieć o mnie. Mam 16 lat i interesuję się muzyką... Zwiastunami zajmuję się około pół roku, no może więcej i myślę, że nie są, aż takie fatalne.


Na Land of trailers pojawiła się specjalna notka, o której informowaliśmy. Post został opublikowany z powodu 10 000 wyświetleń. Czytelnicy dostali specjalne podziękowania w formie zwiastuna. Potem można było przyjrzeć się dokładniej autorką tej zwiastunowni. Dziewczyny pisały o swoich postępach w zwiastunach a niektórzy nawet przyznali się do swoich początków i pokazali pierwsze zwiastuny. Jest to dobra lekcja dla osób zaczynających przygodę z filmami. Jak sami widzicie początki zawsze są trudne i nikt nie zaczynał od tworzenia dobrych prac. Więc trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć... Tak nabierzecie doświadczenia. Kolejna atrakcją było rozstrzygniecie konkursu. Udział wzięła tylko jedna osoba. Zwycięzcą została  Eve Lovsed. Na koniec autorki poinformowały, ze przez cały tydzień, pod tą notka można zadawać pytania.

Moje początki z zwiastunami nie wyglądały za dobrze. Gify były złej jakości, różnej rozdzielczości i koloru. Zaczynałam w programie, który mam do dziś - VideoPad Video Editor.Co skłoniło mnie do rozpoczęcia pracy ze zwiastunami? Myślę, że to była zwykła, spontaniczna decyzja. Chciałam zobaczyć jak to jest, poczuć się trochę jak reżyser. Wykreować swoją historię.Kiedy skończyłam swoje jakże "wspaniałe", pierwsze dzieło, stwierdziłam, że to jest to, co mogę robić. I tak już pozostało, bo w końcu to jedno z moich wielu hobby. Jak to zwykle bywa na początku, wszystko co robimy jest słabe, a czasem nawet beznadziejne.
OLA B

Kilka dni później pojawiła się nowa stażystka - Luna. Tak naprawdę ma na imię Sonia i liczy 17 lat. Zwiastuny wykonuje od 3 lat.

Od jakiegoś czasu przymierzałam się do rozpoczęcia stażu w zwiastunowni i cieszę się, że to tutaj mnie przywiało. [..] Bardzo chcę się rozwijać, zależy mi, żeby dobrze robić to, co tak bardzo mi się podoba. Świetnie zdaję sobie sprawę, że nie jestem nawet w połowie tak utalentowana jak pozostałe autorki Land of trailers i nie wątpię, że zajmie mi dużo czasu osiągnięcie choć odrobiny perfekcji, którą posiadają one, ale będę do tego uparcie dążyć!

  Grafika: Terrible Crash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy