5 kwietnia 2015

08. Przegląd tygdonia

Na początek chciałabym wszystkim czytelnikom Kartoteki Zwiastunów życzyć zdrowych i wesołych świąt! Bałam się, ze dzisiaj nie dam rady oddać przegląd, bo jak sami wiecie w święta nie zawsze jest czas. Na szczęście go znalazłam. Moim zdaniem prace z przeglądu zasłużyły być tutaj bez żadnych zastrzeżeń. Jest ich 5 i pochodzą z 29.03-05.04. Sami się przekonajcie!


Monica z Zwiastunowni Double Nik
Ta zlepka scen, jak ja nazwałaś, jest bardzo dobra. Myślę, ze jeszcze większym efektem byłbym gdybyś dodała te głosy. Mozę następnym razem się uda. I kto się nie oprze żartą Damona xd

Mrs.Punk z Bajkowych Zwiastunów
Do tej piosenki same nasuwają się efekty, dlatego wydaje mi się, ze gdyby pojawiły się jakieś fajne efekty zwiastun byłby idealny. Jednak bez nich praca nadal jest świetna

Hate me z Bajkowych Zwiastunów
To prawda, że zwiastuny wychodzą z osobami, które coś mówią w tle. Nadają pracy tego czegoś. W tym przypadku także było

 Monica z Zwiastunowni Double Nik
Uwielbiam takie zwiastuny, po prostu kocham. Mogę je oglądać ciągle. Więcej nie trzeba pisać.

Emptiness z Kreatywne Zwiastuny
Lubie multifandomy. To mnie trochę zachcę do obejrzenia seriali, których jeszcze  nie znam. Oby więcej było takich prac!

1 komentarz:

Obserwatorzy