10 kwietnia 2015

04. Przegląd bloga

Cześć. Dawno mnie tu nie było, znów. Przepraszam, że przegląd pojawia się z takim opóźnieniem, ale mam małe problemy i znów łapie mnie choroba. Weekend, ciepło, a ja będę leżeć z gorączką w łóżku. Dziękuję xD 

Dziś czas na kolejny przegląd bloga. Zajmę się zwiastunownią Land of trailers. Tak, jak pisałam wcześniej, nie będę się zagłębiać w historię bloga, ponieważ taki post powstanie po zakończeniu przeglądów bloga. 

Pierwszy zwiastun, który został opublikowany na zwiastunownii. Jak dla mnie to dobry początek i takie video na pewno zachęca do zamówienia zwiastunu i zaobserwowania. Jedyne, co bym zmieniła to kadrowanie, ponieważ go tutaj... brak.


Ten filmik naprawdę mi się podoba. Przede wszystkim muzyka i dopasowane do niego gify i tu rozdzielczość jest ładnie dopasowana. Naprawdę dobra robota.

Jack! Sparrow! Kurczę, jedyne, co nie pasuje mi w tym zwiastunie to muzyka. Nie pasują mi te klimaty do postaci kapitana, a Wam?

Musiałam dodać tu ten zwiastun, bo jest bardzo dobry. Przełknęłam moją niechęć do Niezgodnej, która jest kopią Igrzysk Śmierci. Zwiastun jest dopracowany, wszystko płynne i pasuje do muzyki. Avril!

Miły dla oka zwiastun z rytmiczną muzyką. Nie ma się do czego doczepić. Fabuła, jak na zwiastun wolny też jest elastyczna i można ją ładnie dopasować do opowiadania.

Ładny, prawda? A przez tę muzykę można się trochę wzruszyć. Myślę, że autorka powinna być zadowolona z tego dzieła!

Na dziś to już koniec. Ja życzę załodze Land of trailers miłej pracy na ich stronce i rozwijania umiejętności!  

Pozdrawiam,
Lady Blue

2 komentarze:

  1. Okej, nie ma historii bloga, ale w takim razie po co na początku przy Bajkowych była ta historia?
    Jak już się coś zaczyna powinno się to ciągnąć.
    Cóż, bede w takim razie czekać na te historie powstania.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy