8 marca 2015

04. Przegląd tygodnia

Uch, jestem! Mam ostatnio tak mało czasu, ciągle zabiegana i zakręcona. Jednak udało mi się zrobić przegląd. Wybrałam najlepsze, moim zdaniem, prace od 01.03.2015 do 08.03.2015. No dobrze, to może wspomnę jeszcze o sondzie na najlepszą zwiastunownię, do której link jest obok, w aktualnościach! 

Ola B. - Zwiastunowa Wyspa | Land of trailers
Ta praca jest zrobiona z gifów, prawda? Na początku miałam problem z rozróżnieniem, czy to gify, czy film. Naprawdę, strasznie mnie to zaskoczyło. No i ta delikatna muzyka. Wszystko cacy! Jedyne, co mi przeszkadza? Różna rozdzielczość niektórych gifów, ale poza tym? Nic dodać, nic ująć.

Bloody Lean - Bajkowe Zwiastuny
Na taki zwiastun miło patrzeć! Wygląda jak cały film, a nie filmik scalony z innych. W dodatku muzyka jest idealnie dopasowana i efekty oraz sceny do niej także! I ta kolorystyka. Naprawdę bajkowo.

Maggie Willander - Dolina  Zwiastunów
Kolejny zwiastun, w którym podoba mi się wszystko. Naprawdę, dobra robota i chyba nie mam się do czego przyczepić. Gratuluję udanej pracy!

Flawless - Trailer Makers
Piosenka, piosenka, piosenka! Kolejna świetna praca, nie mogę się na nią napatrzeć, naprawdę. Moment, w którym piosenka staje się nieco "mroczniejsza" idealnie pasuje do całości!

No i to wszystko na dziś. Malutko, ale to są prace, które skradły moje serduszko. Może następnym razem będzie ich więcej? Ja się żegnam i przybędę w środę z przeglądem bloga! 

Pozdrawiam,
Lady Blue. 

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za kolejne wyróżnienie ;p xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Bardzo dziękuję za drugie już wyróżnienie! :)
    Jest mi niezmiernie miło, ponieważ wszystkie prace tutaj są naprawdę niezwykłe i cudownie znaleźć wśród nich również swoją <3
    Spośród wszystkich tych filmików najbardziej urzekła mnie praca Bloody Lean bo każdy jej zwiastun jest według mnie dziełem sztuki :D
    Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy <3
    Co do moich faworytów to oczywiście praca Flawless, która jak zwykle zbudowała w swoim zwiastunie niesamowite emocję ^^ Jednak zwiastuny Meggie i Oli także są cudowne i mają to coś :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy