4 marca 2015

02. Informator

Witam Was ponownie! O mały włos a zapomniałabym o informatorze. Na szczęście, zawsze przygotowuje sobie wersje robocze, wiec wystarczyło kilka poprawek i gotowe. Od po przedniego informatora w świecie zwiastunowni trochę się wydarzyło: kilka osób powróciło lub dołączyło, Niestety pojawiły się też pożegnania. Sami sprawdźcie!



Na Zwiastunownii Double Nik nadszedł czas wielkich powrotów. Pierwszą osobą była Monica. Powodem jej nieobecności był problem z komputerem, co doskonale rozumiemy. Sprzęt nie zawsze chce z nami współpracować i nie kiedy "płata nam figle".

Hej, wracam po raz kolejny, z podkulonym ogonem. Wiem, wiem, tamte dziewczyny, które zamawiały się na mnie zawiodły, bo przyjęłam zamówienia, ale ich nie zrobiłam. Wiem, zawiodłam Dominikę i Natalię, bo – po raz drugi – odeszłam i to po stosunkowo krótkim okresie. Wiem, że zawaliłam, naprawdę mam do tego talent, ehh.


Kolejną osobą wracającą, po pewnym czasie była Natalia G. Dziewczyna wzięła się ostro do pracy i co parę dni obsypuje nas zwiastunami. Oby tak dalej Natalia!

Wybaczcie mi, ze tak długo nie dawałam znaku życia. Właśnie zaczęły mi się ferie, a jak zapewne wiecie przed nimi nauczyciele przypominają sobie, że żyjemy :)



Do Zwiastunowej Wyspy przypłynęły nowe żeglarki. Pierwszą z nich to (nat)Ally, która wykonuje wszystkie zwiastuny z wyjątkiem erotycznych i manga/anime.

Witajcie! To moja pierwsza notka tutaj, więc uznałam za stosowne się przedstawić. Jestem (nat)Ally. Na razie jestem na stażu, ale mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej.

Kolejna osoba, która dołącza do żeglarzy zwiastunów to Ola B. - znana z zwiastunowni Land of trailers. Jej pasją oprócz wykonywania zwiastunów jest pisanie opowiadań, jazda konna, gra na gitarze oraz śpiew.


Jestem nową stażystką na tym blogu. Przedstawię się na dobry początek. 
Mam na imię Natalia, ale podpisywać się będę jako Ola B. Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum. 
Zwiastuny robię już kilka miesięcy, jednak cały czas się uczę. Korzystam głównie z gifów.

Przełomowym wydarzeniem było odejście Annie. Dziewczyna swoja decyzje, tłumaczy tym, ze nie zbyt dobrze czuje się w zwiastunach. Więcej radości, dostarcza jej robienie szablonów.


Moja aktywność tutaj... nigdy nie była zbyt widoczna; co na pewno większość z Was zauważyła. I niestety w każdej karierze nadchodzi taki moment, że trzeba się zastanowić i powiedzieć - odchodzę.

Dzień później, co było miłym zaskoczeniem, przypłynęła kolejna nowa żeglarka, którą jest Dora. Stażystka uwielbia bardzo Ninę Dobrev, co można było zauważyć po dodanym poście.


Jestem kolejną stażystką na Zwiastunowej Wyspie, z czego jestem ogromnie dumna i bardzo się cieszę, że mogę zacząć współpracę z tak dobrymi Autorkami :)
Cóż ...trafiłam tu przypadkiem, przez katalog zwiastunowni i jedną z tych, na których już pracuję i pomyślałam, że skoro mam na tyle wolnego czasu i moje zwiastuny nie są taką tragedią to mogłabym spróbować dołączyć do załogi.



W ostatnim czasie do Doliny Zwiastunów dołączyło kilka osób. Czego mogliście dowiedzieć się w poprzednim informatorze. Jednak nadszedł także ten smutny moment. Victoria  w swoim poście poinformowała nas, że odchodzi z zwiastunownii. Mamy nadzieję, że mimo wszystkiego, kiedyś w niedalekiej przyszłości powrócisz do zwiastunowej sfery.

Muszę opuścić naszą kochaną załogę DZ, mimo iż była to dla mnie ciężka decyzja. Dlatego też, z tego miejsca chciałam serdecznie podziękować dziewczynom-autorkom najlepszych zwiastunów, za ciepłe przyjęcie, czytelnikom za wszystkie komentarze pod moimi postami oraz osobom, które zdecydowały się zamówić u mnie zwiastuny.

Po pewnym czasie załoga Doliny znów przywitała nową stażystkę tym razem znaną nam, gdyż Lilly już kiedyś tworzyła na tej zwiastunoni.


Niektórzy z was może mnie pamiętają, a dla tych którzy nie mają pojęcia kim jestem to może tak krótko się przedstawię. Jestem Lilly, mam 16 lat, zwiastunami zajmuję się od pół roku.
Już kiedyś miałam przyjemność należeć do załogi DZ, jednak z powodów osobistych musiałam odejść. Cieszę się, że znowu mogę tu być i tworzyć zwiastuny.



Do Zwiastunowni Dark Trailer przyłączyła się _CytrynQa_. Dziewczyna poinformowała wszystkich, że wiele pracy wkłada w swoje pracy i bardzo się stara. Możemy tylko dodać, ze to klucz do tworzenia zwiastunów.


Na początku chciałam powiedzieć, że bardzo się cieszę i dziękuję Natx za przyjęcie mnie do swojej załogi. Jej słowa bardzo mnie zmotywowały i jestem jej naprawdę wdzięczna. Jest to dla mnie nie tylko ogromna szansa wykazania się, ale też możliwość rozwijania swoich umiejętności :)


 Grafika: Terrible Crash

3 komentarze:

  1. Świetny informator! Te wszystkie informacje bardzo się przydają i w ogóle dowiadujemy się nowych rzeczy, o których nawet nie wiedzieliśmy, więc oby było ich jeszcze więcej! ;))
    Ps. Annie (z ZW) i Victoria (z DZ) naprawdę odeszły?! To straszne, bo miały świetne prace... Uwielbiałam je obie... Smutno ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Skąd bierzecie te sygnaturki? Bo są cudne! <3

      Usuń
    2. dziękujemy :)
      Sygnaturki pochodzą z bloga graficznego Terrible Crash. [http://terriblecrash.blogspot.com/].

      Usuń

Obserwatorzy