15 lutego 2015

01. Przegląd tygodnia

Cześć! Na początku powiem, że bardzo się cieszymy z zainteresowania naszym małym projektem. Fajnie, że komuś przypadło to do gustu i dziękujemy za zgłoszenie swoich zwiastunownii do Kartoteki. Szczerze mówiąc to dopiero początek i uważam, że start mamy jak najbardziej udany. Teraz oby było tylko lepiej, a my na pewno nie poprzestaniemy na laurach i Kartoteka będzie się rozwijać. 

Zanim przejdę do głównego tematu tego posta, przypomnę o zakładce Nabór prowadzą. Jest to zakładka przeznaczona dla Was i jeśli ktoś chciałby ogłosić, że nabór na zwiastunownii jest otwarty to zapraszamy tam do zapoznania się ze szczegółami. 

A teraz Przegląd Tygodnia. Jest to post, który będzie pojawiał się co niedzielę i umieszczone w nim będą najlepsze zwiastuny z danego tygodnia. Raz będę zajmowała się tym ja, a raz Tonks. Dziś to ja zaprezentuję pracę, które moim zdaniem, są najlepsze i godne uwagi. Będą to prace z dni 08.02.15 - 15.02.15.

Maggie Willander z Doliny Zwiastunów
Praca, moim zdaniem, zdecydowanie zasłużyła na wyróżnienie. Wszystkie urywki z filmów są świetnie dopasowane do muzyki, a dokładniej do słów. Jeśli ktoś nie ma problemu z językiem angielskim, na pewno zrozumie, co zwiastun sobą prezentuje.

Scary Reality z Doliny Zwiastunów
Właściwie nie potrafię określić, dlaczego tak bardzo podoba mi się ten zwiastun. Może to wina muzyki, która wprowadza w dość tajemniczy i melancholijny nastrój. W każdym razie, pomysł jest bardzo dobry. 

Ola B. z Land of Trailers
Strasznie podziwiam osoby, które z gifów potrafią zrobić dobry zwiastun. Gify, które mają słabszą jakość i trudniej je wszystkie zgrać w jednolitą całość. Oli się to udało. Wszystko do siebie pasuje i jest ładnie skomponowane. Przeszkadzają mi tylko różne rozmiary gifów, ale na to chyba nic nie można poradzić. Piosenka przy końcu nagle się urywa, zastosowałabym jakieś lekkie wyciszenie. Poza tym, bardzo dobry film! 

Lyra Parkinson z Dark Trailer 
Ku mojemu zdziwieniu znów gify. Szczerze mówiąc w tym zwiastunie przejścia są tak płynne, że musiałam się zastanawiać, czy to faktycznie gify. Idealnie jest to zrobione, tylko znów te rozmiary. Patrząc na całość, można przymknąć na to oko, bo robota jest świetna!

Domili z Zwiastunownii Double Nik
I don't wanna go to school. I just want to break the rules. Nienawidzę takich piosenek, ale oglądając ten zwiastun miałam ochotę tańczyć. Miałam problem, który wybrać. Ten, czy drugi z twojej notki. Ostatecznie, padło na pierwszy. Jedyne, co bym w nim poprawiła to zniknięcie piosenki na koniec, bo też ucina się jakby ktoś ją ukradł. 

Tonks z Bajkowych Zwiastunów

Musiałam! Musiałam wstawić ten zwiastun! Powiem tak, kocham zwiastuny, w których są jakieś fragmenty rozmów, dodatki - nie tylko muzyka. Wystarczy obejrzeć tę pracę i wiadomo, czemu znalazła się ona w przeglądzie. Jest bardzo dobrze zrobiona i niczego jej nie brakuje.

To by było na tyle. Myślę, że sześć prac, to całkiem niezły wynik!  Podobają wam się takie przeglądy? To mój pierwszy i powiem, że nieco się stresuję przed jego publikacją. Czekam na Wasze sugestie! Co byście zmienili, coś wam się nie podoba, cokolwiek! Piszcie! Ja rozważę wszystkie propozycje. 

Pozdrawiam,
Lady Blue

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za to wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola robi fenomenalne zwiastuny, fantastyczne!
    Cieszę się, że ten zrobiony dla mnie został wyróżniony!
    Każdy zwiastun ekstra, każdy opowiada inną historią i bardzo, ale to bardzo wciąga i ciekawi widza :)
    Fajny pomysł, naprawdę! Jestem pod wrażeniem! :)
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, byłabym wdzięczna, gdybyś zwracała się jednak do nas z jakimś szacunkiem. Chociaż cieszę się, że jest przegląd. W naszym wypadku chyba nie wypalało przez brak czasu.
    Pozdrawiam ciepło i będę zaglądać.
    Huh, mam nadzieję, że będzie czynnie działał i nie zepsucie jak my (KZ).
    kaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwracałam się do innych Katalogów. W poście powitalnym wspomniałam tylko, że nie ma czynnie działającego spisiu :) I w tamtym zdaniu nie dopatrzyłam się braku szacunku. Nie zwracałam się bezpośrednio do jakiejkolwiek osoby/rzeczy etc.
      Również pozdrawiam,
      Lady Blue.

      Usuń
    2. mówiłam o komentarzu na naszym blogu, gdzie wyraziłaś brak szacunku. coz, idk kto, ale osoba z tego bloga, co nie świadczy o dobrych manierach.
      To miałam na myśli.
      Cieszę się, że coś takiego jest, bo my sobie nie poradziłyśmy jak widać. Chodzi mi tylko o trochę kultury.
      Życzę powodzenia w prowadzeniu!

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia o jakim komentarzu mowa. Sama piszesz, że nie wiesz kto, ale tutaj zwracasz się z pewnością, iż to byłam ja. Zapewniam, że nie zostawiałam żadnych komentarzy na Waszym blogu :)
      Dziękujemy i mamy nadzieję, że nasza Kartoteka podoła celom, jakie sobie wyznaczyłyśmy.

      Usuń
    4. Cóż, ktoś z tego bloga, nie wiem czy sama go prowadzisz czy nie, a skoro ty odpowiedziałaś na komentarz, to o kogo innego mogłoby mi chodzić?

      Usuń
    5. KZ dawno zdechł, a ta cała kartoteka to świetny pomysł! Może choć raz będzie jakiś poważniejszy spis zwiastunowni, bo był tak naprawdę tylko jeden, który najwidoczniej się do tego nie nadawał. No cóż... ja również życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu! :)

      Usuń
    6. Kaja - odpowiedziałam, ponieważ jestem jedną z administratorek Kartoteki i nie pozwolę, aby ktokolwiek mówił, iż nie mam kultury. Na Wasz blog nie wchodziłam i, dla jasności, nie pisałam żadnych komentarzy.
      Anonimowy - bardzo dziękujemy! Taki spis wymaga poświęcenia czasu, a nie każdy go ma. Mam nadzieję, że my się w tym wszystkim odnajdziemy!

      Usuń
    7. Ale ja właśnie oczekiwałam, że odpowiesz. Cóż, widzę, że traktujesz to jako atak z mojej strony, nie taki był zamiar. Więc cóż, ktoś w takim razie podał się za osobę stąd.
      I racja, KZ zdechło. Nie miałyśmy tego czegoś w sobie, co by nam pozwoliło na dobre prowadzenie.
      Um, radzę sie zainteresować tym, że ktoś się podszywa pod kogoś. Znów to powraca... Już kiedyś było z tym niemałe zamieszanie.
      Ano, i ja będę śledzić.

      Usuń

Obserwatorzy