8 lutego 2015

Na pierwszy ogień

Witajcie! Mam zaszczyt was powitać na nowo powstałym blogu, który poświęcony będzie - ostatnimi czasy - coraz szerszej części blogsfery. Mianowicie chodzi tu o zwiastuny. Zwiastunownii ostatnio jest coraz więcej, a regularnie i aktywnie działającego katalogu brak. Dlatego też, ja - Lady Blue - razem z Tonks, postanowiłyśmy coś na to zaradzić. Mamy nadzieję, że wykażecie się inicjatywą i z chęcią będziecie zgłaszać do Kartoteki Zwiastunów i razem z nami tworzyć mały, filmowy kącik w olbrzymiej blogsferze


Co mamy w planach? Przeglądy zwiastunów, informatory, przeznaczona jest zakładka do informowania o naborach na waszych blogach. W przyszłości zapewne pojawi się jakiś wywiadzik, konkursy. Będą prowadzone co miesięczne sondy na najlepszą zwiastunownię miesiąca. 




Pozdrawiamy,
Lady Blue i Tonks.

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, trzymam kciuki by wszystko poszło po waszej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Z chęcią będę zaglądać ;)
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za poinformowanie, Luna (znaczy teraz Tonks xD). Bardzo fajny pomysł i z chęcią zgłoszę moją zwiastunownię... Na pewno też będę często tu zaglądała. :D

    ~ Nath ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł, naprawdę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, kibicuję, by jak najbardziej wypalił

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do tego buttonu to nie ma sprawy. :D Wstawimy, tylko jak wczoraj nas zgłaszałam to robiłam to na telefonie i nie miałam jak go wstawić.
    Zrobię to jak tylko dorwę się do laptopa.
    Pozdrawiam.
    dolina-zwiastunow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakrycznie spodobał mi się ten pomysl. Mam nadzieję, ze duzo bedzie sie tu u was dzialo! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł! :D
    Życzę powodzenia w prowadzeniu Kartoreki :)
    Pozdrawiam,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
  9. Button dodany, przepraszam, że tak długo to trwało. c;
    Pozdrawiam.
    dolina-zwiastunow

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy