3 maja 2015

12. Przegląd tygodnia

Na początek chciałabym wam powiedzieć, ze pod tym postem znajdują się notka z wynikami sond. Majówkę spędziłam poza domem dlatego wszystko jest opóźnione. Dzisiaj tylko trzy prace. Miała być jeszcze jedna ale yt nawalił i nie ma muzyki a w tym zwiastunie odgrywała ważną role bo nadawała klimat. Zapraszam do oglądania przeglądu. Prace pochodzą z 27.04 - 03.05

Monica z Zwiastunowni Double Nik
Brak słów na to dzieło! Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam. Moje ulubione fandomy. Ogladałam ten filmik z moim przyjaciółkami i byłyśmy zachwycone <3 Niby nie ma efektów ale piosenka i to co się dzieje sprawia ze szaleje.

Maggie Wilander z Doliny Zwiastunów
Ciekawe zestawienie: Paul Walker i Nina Dobrev. Tego bym się nie spodziewała. Ten nie typowy fandom przykuł moja uwagę. Zwiastun bardzo mnie zainteresował do przeczytania opowiadania. Jednak proponuję po pracować nad tym aby nie było rozciągniętego obrazu. 

Nath. z Zwiastunowej Wyspy

W tej pracy najbardziej nie podobają mi się napisy. Jednak cała koncepcja filmiku podoba się. Oj Ci Bracia :3

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. :D Szczerze to się nie spodziewałam, po obejrzeniu prac, które wykonały dziewczyny, że moja mogłaby w ogóle znaleźć się w przeglądzie i do tego na KZ. Czuję się... zaszczycona. <3 No i na pewno dopracuję te napisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zwiastuny, zwłaszcza pierwszy <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy