15 marca 2015

05. Przegląd tygodnia

Cześć! Co u was słychać? Ja jakoś w tym tygodniu nie mogłam się zabrać do zrobienia przeglądu. Na szczęście udało mi się go przygotować. Dzisiaj tylko 4 prace. Jednak wydaje mi się, ze są tego warte. No cóż sami ocenicie. Do zobaczenia w środę :D
Kurcze, ale krótki wstęp ;d

Natalia G z Zwiastunowni Double Nik
Przedstawiam wszystkim zwiastun stworzony z gifów, do którego nie ma jak się przyczepić. Na dodatek, stworzyłaś moje ulubione napisy. Czekam na więcej takich wspaniałych prac

Hate me z Bajkowych Zwiastunów
Spokojna piosenka do spokojnej pracy. Nie można znaleźć żadnych błędów i z chęcią przeczytałabym to opowiadanie.

Domili z Zwiastunowni Double Nik
Trochę się zastanawiałam czy tą pace dodać do przeglądu. Bo sam pomysł z napisami jest dobry i oryginalny. Jednak mam się do czego przyczepić. Mianowicie chodzi o to, ze momentami pojawiają się czarne paski po bokach. Strasznie to niszczy wygląd całej pracy.

Monica z Zwiastunowni Double Nik
Dzisiaj w przeglądzie pojawiają się wszyscy z załogi Double Nik ;d Ciesze się ogromnie ze ta praca jest wykadrowana. Piosenka znakomicie tu pasuje bo oddaje klimat jaki panuje w zwiastunie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy